Skvělá dosvatba 2

14.07.2014 10:52

Druhý ročník oslavy svatby motorkářů proběhl zcela v re_gulích. Letos jsme v bazénu skončili bezmála všichni a někteří byli "omylem" strženi. 

Akce opět veskrze podařená, hostitelé skvělí, vrchní grilo-opékač měl lahůdky zcela pod kontrolou. Furt jsem se cpal. Po chlazené, točené 11° a vibračním tanci dost vyhládne. Ve stanu vždy spím na klasické nafukovací matračce, tak jsem věřil, že manželčina samonafukovací se nafoukne sama. Když jsem ve čtyři ráno zalezl, zdálo se mi, že ležím na hrachu a zanadával si na čínský šunt. Než jsem stačil něco udělat, byl jsem tuhej. Mamka spala v postýlce, tak jí ráno bylo fajn, narozdíl ode mne, než jsem spočítal kosti. No zkrátka, správná motorkářská akce, taková, na kterou se bude dlouho vzpomínat. A to jsme ještě nezapomněli tu první.

Foto a video pro zasvěcené TADY                

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode