Orlík nad Vltavou 14. srpen 2011

15.08.2011 08:18

V neděli 14.8. ráno jsem zapnul noťas a vyskočil na mne článek o čerstvě uloveném dvoumetrovém sumci v Orlíku nad Vltavou. Prý úlovek vystavili ve velké nádrži. Rád bych se na takový kousek podíval a pokoukání spojil s rodinným výletem. Tedy moje maličkost, manželka a naše dvě jorkšírky. Moc přemlouvání mi to nedalo, hlavně u jorků. Jen jsem se zmínil že pojedou s námi, už holky stály předními packami opřené o motorku. Pár krátkých vyjížděk po okolí v nové boudotašce již zvládly a věděly, co je čeká. Co netušily, že jedeme 170 km tam mimo dálnici a 170 km zpět po dálnici. Nevěděli jsme, jak holky budou tak dlouhou trasu snášet. Cestou tam jsme udělali asi 4 přestávky a děvčata (kromě manželky :o) ) vůbec netrpěla žádnou depkou. Jak byla na zemi, hnedle začal průzkum okolí a "kolíkování parcely" kolem stanoviště. Jedna zastávka byla v Českém Šternberku, kde jsme odbočili k Sázavě a po cca 2 km našli pěkné místo pro poležení v trávě. Poslední zastávku na občerstvení jsme dali na konci Žďákovského mostu vlevo. Taková poloviční samoobsluha, ale jídlo celkem dobré. Granule pro holky na jídelním lístku neměli, tak jsem se s holkama šábnul o můj smažený hermelín se šunkou a hranolky. Sýr se jim moc nezdál, ale hranolky a šunka ano. Prohlídku zámeckého parku, létajících dravců i akvárijí s rybami našich vod jsme si užívali. Za pajcku nabízeli sokolnickou fotku s dravcem na ruce, tak mě napadlo, že to samé nabídneme s naší jorkšírkou a s oběma za sedmdesát. Vedro ale bylo zase extrémní, tak teda ne. V chládku jsme hráli hru, kdo umístí pod prázdný kelímek od kofoly víc vos. Vyhrála mamina. Pod dva kelímky se jí podařilo současně umístit 13 kusů. Nazpět po dálnici nám vyšla přestávka jen jedna za Prahou na Hradec u první čerpačky, kde si všechna tři děvčata dala hamburger. Můžete si tipnout, kdo co dostal. Po návratu domů po sedmé hodině jsme i přes pohodlné sedačky slezli, jak kdybychom celý den tahali pařezy. Ale holky, ty lítaly čile po dvoře, zjevně výletem neopotřebované. Během půl hodiny, ještě jsme neoschli ze sprchy, přijela návštěva, tak jsme zhodnotili fotky a v devět večer konečně zalehli k bedně. Ale víka se nám zavřela dřív, než jsme odložili ovladač. 

 

FOTO ZDE

Takto vypadá "moto-boudotaška", vřele doporučuji všem, kdo se bez svých mazlíků neobejde ani na cestách

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode