Lysá nad Labem a opékaný vepřík

07.10.2012 13:28

Včera, tedy v sobotu, mamina Bretuska zatoužila po fauně a flóře a tak jsme se vydali na pěstitelskou a chovatelskou výstavu do Lysé nad Labem. Mamina byla jako správný vidlák jak v Jiříkově vidění. Jéééé kravička, jéééé kozička, jéééé husička ...., tak jsem se vydal na vlastní konzumní průzkum. Kromě parádně velkého českého česneku jsem objevil i moravskou slivovici, ale litr za čtyři stovky jsem si za současného stavu na lihovém trhu odpustil. Potkal jsem i známé motokolegy s motokolegyněmi, což dává tušit, že se objevuje nový trend - motozemědělec. U dvou turků kafí jsem dopoledne přežil a na zpáteční cestě jsme dali přestávku u synka s rodinou. Tady to spravil opět dobrý turek a kousek uzeného. Odpoledne jsme se doma zdrželi asi hodinu a hurá na opékané prasátko do hospůdky k Jiřinovi v Jezbořicích. Další turek a nealkem Birellem jsme zapíjeli vynikajícně opečeného vepře. Byl to nejlépe opečený vepřík, jakého jsem kdy ochutnal. Poklábosili a zasmáli jsme se se starou dobrou HADovou partou a za tmy vyrazili domů. Cestování jsme dali na Goldu a skútříky nechali odpočívat na pracovní cesty. Najeto cca 180 km bez problému a mamina konstatovala, dnešní den byl mimořádně vydařený, nejen kvůli zážitkům a zábavě, ale i krásnému počasí. Den byl natolik heroický, že jsme vyjímečně ani nedělali dokumentaci. S plnou hubou a zamaštěnýma rukama se blbě fotí.

V pátek razím, asi opět na Goldu, do Deštného v O.h. na sraz spolužáků a na celý víkend. Tak se modlím, aby se trochu povedlo počasí. Zase bude žranice a zapíjendo. Kilurt jede prý také za týden na kopečky, tak v tom nebudu lítat sám a až se zase sjedeme na nějakou akci, zapřeháníme si, jak to bylo skvělý. Pomalu se taky budu muset zvážit, abych nepřetěžoval stroje. 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode