Archiv článků

04.01.2012 18:48

Poděbrady

Až v dubnu, ale v první polovině.  https://www.motorkari.cz/detail-akce/?aid=4406
05.09.2011 09:39

ATC Brodský - Červený Kostelec 2. - 4. září 2011

Jelikož se nám Broďák minule líbil, dali jsme si kemp ještě jednou. Místo, kde jsme zapíchli stan před týdnem bylo obsazené rybáři, tak jsme se s povolením personálu přesunuli s bydlem na růžek travnaté pláže. Vše při starém, jen drobná změna, hrnky ani kafe jsme tentokrát nezapomněli. Nebylo co...
29.08.2011 13:16

ATC Brodský - Červený Kostelec 26. - 28. srpna 2011

Letošní rekordní teplota v pátek nebyla právě na cestování, ale co naděláte, když už mamka chce být rychle u vody a já u dobře vychlazeného pěnivého moku. Cestou jsme se stavili u známých v Českém Meziříčí, abychom domluvili trasu sobotní moto vyjížďky. Měl jsem mozkovnu z jízdy tak vyschlou, že...
22.08.2011 21:27

Pastviny 20. - 21. srpna 2011

V pátek odpolene zapršelo a hned dvakrát, tak jsme cestu odložili. V sobotu ráno bylo nebe bez mráčku. Provedli jsme nezbytné úkony pro zabezpečení chodu domovních periférí a vzůru k vodě. Zastávku jsme udělali u motorestu za Hradcem na Třebechovice. Já samozřejmě na turka, mamka na šlehačkový...
15.08.2011 08:18

Orlík nad Vltavou 14. srpen 2011

V neděli 14.8. ráno jsem zapnul noťas a vyskočil na mne článek o čerstvě uloveném dvoumetrovém sumci v Orlíku nad Vltavou. Prý úlovek vystavili ve velké nádrži. Rád bych se na takový kousek podíval a pokoukání spojil s rodinným výletem. Tedy moje maličkost, manželka a naše dvě jorkšírky. Moc...
03.08.2011 08:14

Pasohlávky 27. - 30. červenec 2011

Den první: Rakousko.   Ráno vstávám vyspale nevyspalý a hluboce se zamýšlím, co s dvěma volnými dny. Zda hýřit, nebo jezdit. Počasí je spíš na hýření ale když už jsem na té jižní Moravě, tak bych měl navštívit sousední státy a uklidnit napjaté mezinárodní vztahy. Volba padá na Vídeň a...
14.07.2011 14:11

Sraz Gold Wing 2011

V sobotu 9.7. t.r. jsme vyjeli do Hradce Králové na plánovaný průjezd GoldWingů Velkým náměstím.  Zapomněl jsem doma foťák a tak jsem nouzově nahrál video jen na MDA. Po ukončení akce na náměstí jsme se vydali směr Rozkoš u Nového Města nad Metují. Vedro bylo příšerné a nakupování...
24.06.2011 22:08

Zatím pohoda a gaučing

Počasí je teď aprílové a cestování by bylo na draka. Ale chystáme se někdy příští měsíc do ATC Merkur Pasohlávky u nádrže Nové Mlýny. Když dá počasí, mrknem i do Vídně nebo Bratislavy. Je to tam co by kamenem dohodil. Ještě není jasný jestli vyrazíme na skútrech, nebo s Goldíkem.  Záleží...
13.06.2011 12:37

8. Skútršňůra 2011

Zase jsme vyrazili na skútrech. Až  na počasí v sobotu odpoledne i v neděli dopoledne byla akce jako vždy vydařená. Večer jsem se celý zmožený soukal do dvou spacáků. Kolega Franta se divil, proč tak hekám, když mám manželku venku ze stanu, ale zkuste se trefit do druhého spacáku, když už v...
07.06.2011 09:41

Výlet - Špindlerův Mlýn

Tento týden byla v neděli po poledni celkem nuda. Cukání na vyjížďku přicházelo pozvolna s každým knedlíkem již při obědě. Není doba na lenošení, tak jsme vyrazili do Špindlerova Mlýna asi v 13:30. Na GPS byla nastavena trasa rychlá, která ovšem nepočítá se stavem silnic v ČR. S malou přestávkou...

© 2010 Všechna práva vyhrazena.