Pastviny 20. - 21. srpna 2011

22.08.2011 21:27

V pátek odpolene zapršelo a hned dvakrát, tak jsme cestu odložili. V sobotu ráno bylo nebe bez mráčku. Provedli jsme nezbytné úkony pro zabezpečení chodu domovních periférí a vzůru k vodě. Zastávku jsme udělali u motorestu za Hradcem na Třebechovice. Já samozřejmě na turka, mamka na šlehačkový pohár. Do plánovaného kempu jsme netrefili, ale místo, na kterém jsme zakotvili bylo pěkné, u vody, kousek od kiosků s posezením, toalet a umývárky i sprch. Pohoda na parcele skončila v osm večer, kdy spustila diskotéka u zmíněných kiosků, tak 150m od stanu. Hráli disko vykopávky, vetšinou české. Kdyby dali Sabbaty, Zeppeliny, Párply, EjsíDísí ...., asi bych šel načíhnout, ale na Vondráčkovou se vlnit neumím. Holt, už sem starej na vášnivý taneční kreace. Tak dvakrát s sebou nějak škubnout a honem loknout piva, abych se moc nevyčerpal. S přibývajícím časem a hlučností trsajících se taky navyšovala hlasitost hudby. Vytáhli jsme slušivé žluté špunty do uší a Vondráčková odešla křičet hodně daleko. Holky špunty neměly, tak nevím, jak to vydržely. Zabalili jsme je do třetího spacáku a ani se nevrtěly. Dopoledne v deset, když jsem šel qýčepu pro kávu do termohrnků, mi slečna prozradila, že se trsalo do třetí ráno. Vstával jsem asi o půl sedmé, všude mrtvo, na teploměru 9,4°C, rosa jako řeka ale celkový dojem okolí byl s těmi atributy velmi pěkný. Nad vodou stoupala pára, vzduch tiše šuměl, rosa se třpytila ve svitu slunce, ach .... . V sedm jsem odkryl moto a zajel do Žamberka do obchoďáku pro snídani. V kempu otevřeli až v těch deset hodin. Po včerejším pivu mi vytrávilo, tak to spravily nějaké suché maďarské klobásy v blistru, tatarská omáčka, salát, kuřecí párky pro holky, laciná dvoulitrovka kolaloky a další lehká a zdravá strava. Já se projel, mamka vykoupala, holky vylítaly, zase vydařená akce. Na příště mám vybraný námi neprozkoumaný kemp u Červeného Kostelce.

  F oto a video 

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode